KPN en alle hosts die onder KPN vallen hebben een nieuwe spam instelling. Die nieuwe instelling heeft tot gevolg dat de Beursbox Nieuwsbrief bij veel lezers in de KPN spambox komt.
Helaas blijkt het KPN niet mogelijk te zijn om dit beter af te stellen. Sterker nog, zelfs als u als klant van mening bent dat de nieuwsbrief geen spam is, dan zal dat momenteel niet uitmaken. De nieuwsbrief blijft in de spambox terechtkomen. Een moderne vorm van censuur zullen we maar zeggen. KPN bepaalt wel even wat u binnen krijgt en wat niet. Ik ben niet de enige met dit probleem. Tot mijn genoegen komt bijvoorbeeld ook de nieuwsbrief van de NS niet meer bij de KPN / Hetnet / OnsBrabantnet etc. klanten aan.
Ik heb enkele oplossingen voor handen die direct werken…
- Ga iedere dag ook even naar de KPN Spambox om uw nieuwsbrieven te lezen
- Stap over op een andere provider. Eén die wel nette mails doorstuurt en echte spam tegenhoudt
- Schrijf in met een Gmail email adres.
Ik heb al contact gehad met KPN, maar we komen er niet uit. Ze vinden dat ik te veel lezers heb die de mail niet openen. De meeste providers sturen foutmeldingen als dat bijvoorbeeld als oorzaak heeft dat een e-mail adres niet meer bestaat. Die adressen wis ik dan. Blijkbaar doet KPN dat niet en dan is het ineens mijn probleem?