LADEN

Typ om te zoeken

Oplopend conflict met EuroPacific Bank

Beleggers Nieuws Laatste Nieuws

Oplopend conflict met EuroPacific Bank

europacific

Al jaren ben ik een goede klant van EuroPacific. Toch heb ik nu een probleem met ze. Hun compliance afdeling is namelijk in mijn ogen totaal doorgeschoten.
Ze erkennen de elektronische genotariseerde verklaring van onze KvK niet. Ik moet dus een erkende partij, accountant, notaris etc. vragen om een extra notarisering. Op zich een overbodige actie, maar ik kan me er nog in vinden. Ze zijn de enigen niet die dat vragen. De elektronische notarisatie van de KvK is blijkbaar een volledig overbodige service die de KvK afgeeft. Niemand erkent die actie immers.
Maar nu erkennen ze bij EuroPacific ook mijn officieel in Nederland geregistreerde accountant niet.
Dat is uniek.
Ze willen nu dat ik een heel dure, door hen aangewezen, buitenlandse notariële partij ga gebruiken. Ik zie daar de meerwaarde niet van in, want die partij kent mij niet. Wat is de zin er van dat een online notaris hetzelfde gaat doen, maar dan op afstand, wat mijn eigen erkende accountant en de KvK ook prima kunnen doen?
Het enige dat ik dan kan bedenken, is dat ze via ‘hun’ aanbieder een paar tientjes extra uit mijn zak willen kloppen.
Daar ga ik dus uit principe al niet in mee.
Het mag duidelijk zijn dat de relatie nu even wat minder soepeltjes loopt. Het vertrouwen in deze aanbieder staat onder druk.
Voorheen had ik bij EuroPacific een eigen accountmanager. Helaas is die er ook niet meer.

Tags
Vorig artikel
Volgend artikel

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichten velden zijn gemarkeerd met *