Bedrog en fraude Beleggers Nieuws Laatste Nieuws

Deze week twee keer raak

Deze week twee keer iets online proberen te bestellen bij bedrijven. Ik ga ze ook even noemen, namelijk Vodafone en Coolblue.
Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone en via de mail de vraag of ik voor een bepaald bedrag mijn bestaande abonnement wilde verlengen. Dat wilde ik wel, dus naar de site gegaan, ingelogd en de in de mail aangeboden aanbieding gezocht… Die was daar niet te vinden. Wat er wel was, was de aanbieding aan mij om voor bijna 100% meer dezelfde service te krijgen als mij via de mail was voorgehouden.
Is dat een vergissing, of is het clickbait?

Dezelfde dag bij Coolblue een wasmachine besteld. Zou de volgende dag gebracht worden. Alles doorlopen en dan komt de afleveringsafspraak inplannen… Over acht dagen!
Die bestelling dus ook maar gecanceld. Lekker adverteren met de volgende dag al geleverd… We kopen nu wel lokaal. Er zit nog een echte winkel in het dorp. Daar liegen ze tenminste niet over prijzen of leveringsdata.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichten velden zijn gemarkeerd met *