Vorige week heb ik in Amsterdam een heel inspirerende bijeenkomst van een Amerikaanse beursgenoteerde onderneming bij mogen wonen. Niet dat ik er veel nieuws leerde, maar de bijeenkomst triggerde me om na te denken over zaken die ik misschien al te lang heb laten liggen.
Ik heb een flink deel van de ochtend zitten schrijven en vanuit die bijeenkomst zal ik de komende weken wel de nodige tijd gaan besteden aan de uitwerkingen.
Zo ging het onder andere over branding.
Als je een merk hebt of bent, hoe ga je dan met de branding daarvan om?
Ik heb daar nog wel wat werk te verrichten is me gebleken.
Maar soms is het ook heel simpel een kwestie van aantrekkelijker maken van de content… Zo wordt het gebruik van plaatjes door gebruikers gewaardeerd… en wat gebruik ik vrijwel nooit? Inderdaad, plaatjes.
Dat is dus niet slim van me. Immers moet ik het voor u interessant maken en als u dus plaatjes wilt, waarom zou ik die er dan niet aan toevoegen? Mijn reden tot op heden was het feit dat ik niet veel plaatjes heb en dat het heel wat meer werk kost.
De techniek staat ondertussen niet stil en misschien moet ik mezelf leren werken met nieuwere software waarmee het uiteindelijk makkelijker werken is.
U als lezer leest veel vaker dan voorheen de nieuwsbrief op een mobiel apparaat als Smartphone en Tablet en op dat gebied moet ik de lay out ook verder aanpassen. Daar zit ik zelf niet zo op te wachten, want het kost natuurlijk weer klauwen met geld en de nodige tijd, maar als het voor u prettiger leest, dan moet ik het gewoon laten aanpassen.
Ik kwam overigens al wel een leuk plaatje tegen…

Als plastic nepgeld meer waard is dan je echte geld, wordt het tijd voor nieuw geld!