Home Beleggers NieuwsDonderdagmiddag lezing in Breda

Donderdagmiddag lezing in Breda

by Tom Lassing
presentatie in Breda

Aanstaande donderdag geef ik een lezing over het beleggen in aandelen en opties en ik vertel daar hoe je je aandelenportefeuille kan gebruiken als een middel om iedere maand cash uit je portefeuille te trekken.

Ik heb de laatste maanden daar veel over geschreven. Voor mij is dat al jaren zo gewoon dat ik me niet realiseerde dat het vrijwel onbekend is bij de meeste beleggers.

Ook Ronald de Zoete zal in Breda een lezing geven en ook Bram Voermans, die net als ik in 1987 belegger is geworden, zal er een lezing geven.

Ik denk dat dit een extreem leerzame middag kan worden voor beleggers die hun geld voor zich willen laten werken in plaats van voor geld te moeten werken.

Ik hoop je daar te zien, dus geef je op tijd op. Vol is vol. De bijeenkomst is overigens gratis!

Klik hier voor meer informatie

You may also like

Leave a Comment