Beursbox

Wie heeft er wát op LinkedIn en Facebook gezet?! (Tom Lassing)

 Gepubliceerd door op 2 januari 2015 om 07:41
jan 022015
 

Heeft uw onderneming of heeft u als ondernemer al een serieuze communicatie aanpak of kan wie dan ook, wat maar ook op Facebook, Twitter of LinkedIn knallen?
Weet uw organisatie wat er aan PR aanbiedingen naar buiten gaan, of komen ze er wel achter als de klanten reageren?
Heeft u het overzicht nog over de online communicatie en hoe uw onderneming op Internet gevonden wordt?

Communicatie, zowel intern als extern is ontzettend moeilijk en het wordt er niet makkelijker op met alle mogelijkheden die Internet biedt.
Vroeger was het simpel. De folder was al maanden van te voren gepland en alleen de directie deed er zelfgeschreven brieven uit. De rest van de organisatie kon alleen maar gestandaardiseerde brieven versturen.
Tegenwoordig zijn, vooral via Internet, communicatiekanalen legio en wie houdt nog bij wat er allemaal de deur uit gaat? Is daar nog wel sprake van een strategie, of doen we maar wat?

Op onze eigen zoektocht naar een oplossing voor het communicatie en vindbaarheid probleem zijn we tegen een werkelijk prachtig stuk software aangelopen. Zo mooi dat we gevraagd hebben of de onderneming onze zakelijke relaties de kans wil geven hier ook vrijblijvend kennis van te nemen.
We weten namelijk uit eigen ervaring hoe hoog de drempel is om een afspraak met zo’n aanbieder te maken. Zeg immers na zo’n één op één afspraak nog maar eens ‘neen’. Dat is moeilijk en ook helemaal niet prettig.
Die situatie moet u dus niet in komen en ook daar hebben wij een oplossing voor gevonden.

We hebben gevraagd of Intermix, de ontwikkelaar van de software, naar onze presentatieruimte in Best wil komen om vrijblijvend aan onze relaties een presentatie te geven.
U kan dan, geheel vrijblijvend, kennis nemen van de mogelijkheden. Het bijwonen van die presentatie kost u niets.
Een prachtige kans dus om u te laten informeren over werkelijk de speerpunt van wereldwijde oplossingen voor het communicatieprobleem.

Of wacht u liever tot uw concurrent deze software in gebruik neemt en u links en rechts voorbij gaat in het snel en doelgericht kunnen aanbieden van net dát wat ook uw klanten een perfecte oplossing vinden?
Kunt u het zich veroorloven klanten kwijt te raken vanwege te trage of niet doelgerichte communicatie?
Is uw website, uw vindbaarheid op Internet, uw communicatie zo goed als deze nu maar zijn kan, of loopt u misschien toch al wat jaren achter de feiten aan? We geven u de kans te zien hoe het tegenwoordig ook kan.

Onderneemhetonline.nl / Succesverhaal.nl zullen deze bijeenkomst sponsoren. Het kost u dus helemaal niets!
We zijn namelijk van mening dat hier een kans ligt die u als ondernemer niet moet laten lopen.
We nemen alle drempels voor u weg. Het enige dat u nog moet doen, is u opgeven en 23 januari om 14:00 uur aanwezig zijn.

Geeft u zich hier op

(Let wel, deze bijeenkomst is alleen voor ondernemers en/of werknemers bij ondernemingen die gaan over het communicatie beleid)